Mam Wam do przekazania trzy ważne informacje:

Może najpierw ta mniej ważniejsza. Dodałem na dole strony niepodatny (jeśli mogę użyć takiego sformułowania) na scrollowanie i utrzymujący się razem z postępem przewijania strony odtwarzacz muzyki. Włącza się on automatycznie przy odświeżeniu lub wejściu na portal. Jego domyślna głośność to 25% by nie zagłuszała czytania postów. Umieściłem playlistę najlepszych utworów wykonawcy Two Steps From Hell.

Druga rzecz to powrót do normalnego pisania postów. Od poniedziałku koniec z przerwą świąteczną i wracam do pisania. Moje obecne materiały wystarczą mi na równe 2 tygodnie (poniedziałek - sobota. Jeden post codziennie. Tak jak podane w harmonogramie). Oczywiście materiał będzie przybywał i tak jakoś będzie szło.

Trzecia, czyli ostatnia sprawa dotyczy miniserii "Noise" która ma 5 części. OBECNIE, gdyż zapewne jest jeszcze wiele szumów które będą dochodziły w miarę czasu. Żadna seria nigdy nie będzie w 100% ukończona (przynajmniej tak mi się wydaje).

Życzę miłego weekendu :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz