"Bóg Honor Ojczyzna" dzisiejszym hasłem

Bardzo ciekawy Facebook'owy fanpage "Bóg Honor Ojczyzna" opublikował niedawno posta odnośnie tego, iż ekipa poszukuje grafika do wykonania awataru oraz zdjęcia w tle. Jako iż jestem gorliwym patriotą postanowiłem że zgłoszę się na ochotnika, choć zwykle tego nie robię. Długo myślałem nad koncepcją i co zrobić. Postanowiłem odnieść się do starego zdjęcia profilowego w którym w środku zaciśniętego, lecz otwartego wieńca był herb Polski. Oczywiście nie jestem w stanie wykonać własnoręcznie owego herbu oraz wieńca, więc te dwie grafiki znalazłem w internecie. Nic jednak straconego, gdyż i tak herb i wieniec były tylko szkicami, większość filtrów i efektów musiałem robić własnoręcznie.



Na zdjęciu profilowym postanowiłem zrezygnować z napisu symbolizującego nazwę fanpage'u. Było to dla mnie niezbyt estetyczne a zarazem powodowało mimowolne zmniejszenie się wielkości herbu kosztem napisu. Nie mogłem sobie na to jednak pozwolić, gdyż awatar jest z reguły mały i to co jest na nim musi być widoczne z daleka. Tak prezentuje się całość. W tle można zobaczyć fragmenty oddziału husarskiego.





















Kolejną sprawą jest zdjęcie w tle. W tej grafice została umieszczona nazwa fanpage'u, która dobrze komponuje się z resztą. Chyba nie powinienem zbytnio się rozpisywać, po prostu zobaczcie.











Cieszę się że mogłem pomóc tej stronie w lepszym propagowaniu patriotyzmu. Mam nadzieję, że fanpage będzie dalej funkcjonował na pełnych obrotach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz